fredag 2 mars 2012

Sommarjobb!

Var ju på "jobbsökarturne" idag och åkte runt och lämnade mitt CV och PB hos de olika hemtjänsterna/omsorgsboenden eller vad det kallas. Var först på storängsgården men hon verkade inte så positiv så då åkte jag ner till östermalmshemtjänst och träffade enhetschefen för östermalm, hårstorp och betarens hemtjänst så så blev det en mini intervju på plats och och hon lovade mig jobb på plats! :D Hon sa att jag inte fick boka upp mig hos någon annan och att jag kunde kanske få jobba hela sommaren (8veckor) och kanske redan gå introduktionsutbildning redan till påsk! Super lycklig! Då kanske man kan jobba kvällar och helger efter skolan och tjäna in lite extra cash :D Både jobb och utbildning i höst då, inte helt fel att ha allt färdigt! :D

Ikväll blir det utgång i Linköping då jag blev bokad som match making-konsult haha. Så jag ska leka wingman och para ihop dem med någon som jag tycker passa. (Kanske jag sa igår?) men äsch, det ska bli roligt iaf! :)

Hörs imorgon alla ni bloggläsare. Funderar på att lägga ut lite länkar till skönhetstips osv. säg till vad ni vill ha så letar jag upp det. :) men nu, puss på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar