tisdag 6 mars 2012

London bokat,betalt och klart!

Fick sms från mamma imorse då hon sa att hon betalt London, så nu är det verkligen på riktigt... Känns lite overkligt för nu kommer allt dra igång och man kommer få värdfamilj, flygbiljetter och träffa klasskamrater...Känns extremt overkligt att jag kommer vara hemifrån i 9 månader, nästan ett år ju! Känner mig lite töntig som nojar men ni som rest bort längre förstår mig (hoppas jag haha). Troligtvis kommer jag tjata om det varje dag i skolan nu men det är lika bra jag varnar er så ni inte får damp på mig senare.

Känns som om jag skrivit mycket "lyckoinlägg" på senaste tiden men äsch, kan bli så ibland för det ser verkligen ljust ut. Kan ju kompensera alla er lyckohatare med att jag fortfarande rester kvar i skolan men de går ju framåt med haha.

Här får ni ett klipp på läskiga/söta djur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar