söndag 18 mars 2012

Premiär - Skönhetssöndag!

Tänkte lära mig uppdatera bloggen lite oftare och köra på en tema dag så därför blir det skönhetssöndag. Också i hopp om att jag själv kommer följa mina råd en vacker dag :). Troligtvis kommer det vara en bra klipp jag sett, ett tips man hört eller kanske bara något man själv skulle vilja testa, allt från hår, ansikte, händer och fötter. Är det något ni skulle vilja se här så letar jag upp det. Säg bara till. :) Troligtsvis kommer det inte vara lika många klipp varje gång men det är sånt som märks. :)


Makeup tips om hur man applicerar ögonskugga och mascara.

Snygg, enkel uppsättning. Klippet är lite väl långt men du kan hoppa över början och slutet. :)

Hur man gör sin egen ansiktsskrubb!

1 kommentar:

  1. Den med håret var riktigt bra ju :D
    Synd att mitt hår inte är tillräckligt långt :/
    Längtar tills helgen :D // Alex

    SvaraRadera