lördag 3 mars 2012

Harrys och IKEA

Kom som sagt precis hem från Linköping efter en ute kväll på Harrys. :) Mycket trevligt var det, mycket dricka blev, mycket dans, mycket skratt - precis som det ska vara!  Agerade inte så mycket matchmaker för det skötte de så bra själva, jag hängde istället med dom av oss som hade fästmö och sambo och dom var ju trevliga dom med. Alla sov hos Peter sen och jag delade madrass med Fia och Patrick och sen när jag vaknar hade de övergett mig!? :( Han hade dragit hem till sin tjej och Fia till soffan för att sova med någon annan...men härligt ändå - mer plats till mig :D

Efter frukost och lite städning bar det av till Biltema och IKEA och fick äntligen med mig superlim som jag har velat ha hur länge som helst. Hittade inte det jag ville ha men de andra köpte möbler och mattor. Råkade gå in på några som hade sex i en av duscharna i ett modellbadrum på IKEA, de upptäckte mig inte men chockad blev man ju ändå haha. Varför är det just jag jämt som upptäcker sånt!? :(

Emil ska till Sälen en vecka nu så inget häng med honom. Tråkigt men en vecka ska man väl kunna klara?

Äsch, det blir bra, allt löser sig. Vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar