fredag 16 mars 2012

"Definitionen av galenskap är att upprepa samma beteende men förvänta sig ett annat resultat"

Pratade med Steffe nyss, ska inte göra provet idag. Mår sämre, förkylningen blev bättre men börjar komma tillbaka och huvudvärken och tröttheten har stannat kvar. Har inte känt mig såhär seg på evigheter. Ser verkligen fram emot studenten precis som alla andra treor men inte tiden innan den! Hur fan ska man orka plugga om man knappt orkar något annat? Har inte tid att sjukskriva mig och dra på spa och vila upp mig men det vore så himla skönt.

Har även funderat på att inte dricka någonting förutom det som har med studenten att göra heller såvida det inte är något speciellt tillfälle typ födelsedagar och sånt men då bara ta något glas eller cider, tror ni man klarar det? Eller ja, klart man gör.

Vill ha förslag till årsboken också!
Citat,
stordåd,
kännetecken,
ärkefiende,
det här visste du inte om...,
smeknamn,
osv.

2 kommentarer:

  1. citat: "jennie, kan inte du jucka mot väggen?"
    stordåd: vaknade i fel trappuppgång, har blivit bokstavligt fucked up av sin pojkvän och kunde inte gå till skolan dagen efter hihihi
    kännetecken: lång
    ärkefiende: immunsystemet
    det här visste du inte om: tycker dvärgar e jätteheta
    smeknamn: carrobarro, carro

    bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. det där om fucked up komeer inte med, det andra kan jag liksom stå för men vadå tycker dvärgar är jätte heta? haha. Snarare att jag inte skulle kunna bli kär i någon som är kortare än mig.. ?

      Radera