måndag 12 mars 2012

Oh dear Evelyn, would you care to join?

Spenderade helgen hos Emil som jag brukar men var hemma lite också, provade skor till balklänningen och städade lite. Om någon hittar ett par fina platta skor så kan ni ju säga till, vill ju undvika converse haha. nej men det skulle ju aldrig hända men men.

Är jätte sugen på fest men snart studentkryssning så kanske får festa desto mer där förutom att jag är lite rädd för större båtar och att falla överbord när man är lite dragen...Plus att det kommer vara as läskigt att gå ner i båten för då kanske man inte kommer upp om vi går på grund..Har nog sett titanic för många gånger...

Spenderade dagen hemma och sjuk, så blev kvar hos emil. Idag var dagen vi skulle dela ut studentmössorna (imorgon också)  och jag skickade ett flertal sms med instruktioner till alla hur de skulle göra hehe, de började dela ut dom elva och redan tio över elva så hade carro ringt mig tre ggr, bra där. Hon ringde lite fler gånger men allt gick ju bra. Kläderna hade tydligen kommit också, Olle hade inte sagt till mig och företaget sa att de skulle skickas ut från v.11 - vafan liksom? Bra att man blir informerad. Men det löste sig, förhoppningsvis sprider sig rykten och vi blir av med alla kläde snart annars får vi väl fixa en ny tid då folk hämtar dom :).

Ska laga klyftpotatis, fläskfile och beasås nu, får se om jag kommer till skolan imorgon, blir nog så. Men puss på er mina ducklings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar