onsdag 29 februari 2012

X-factor - Stockholm 4 mars

På söndag bär det av till stockholm och X-factor. Lugnt, jag ska inte söka. Förstår inte varför man skulle vilja vara med i nåt sånt där jippo. Överreklamerad shiet som knappt går att kolla på... (Förlåt Fia jag vet att du tycker om det här och vill jätte gärna gå vidare.) men själv som ni förstått så skullle jag aldrig söka eller ens ställa upp. Jag hoppas inte att Fia kör på den surprisen jag bävat inför hela mitt liv -överraskningsanmäld. Hon har sagt flera gånger att hon skulle kunna anmäla mig för att hon så gärna vill att jag ska ställa upp. Jag hoppas bara att hon insett att jag inte vill och kan. Tror och hoppas jag bara ska följa med som sällskap.

Söndag är även min mors födelsedag men hon är ju ändå inte hemma så då behöver ju inte jag det heller hihi :)

Satt och skrev CV och PB hela dan igår, segt som fan och idag ska jag ut till lämneå och lägga ut lite annonser. Även på en bil så checka in den sen! ;D Idag blir det även jobbsök. Har räknat lite att jag behöver ungefär 40 000 för England plus lite till så ja... Bara börja jobba då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar