fredag 17 februari 2012

2012-02-17

Höll Johan lite sällskap när han väntade på victor som han skulle vara med idag och när victor kom sa han bara: "Vi är klara för idag du kan också gå nu" som jag vore anställd eller nåt haha. Men äsch, trevlig stund ändå :) Ska hem och laga lite käk nu, är grymt sugen på att baka chokladbiskvier med dumle i men måste köpa ingredienser först och det är utanför min ekonomi just nu haha. Ska även ringa poolen och tjata lite, lämna agnes vatten flaska och sen dra till stan med finaste Annika! Mys! :) 

Kanske även borde kolla efter en present till min bror som fyller 24 snart den 25 men det är väl sånt som märks. Nu jäklar är det lov!

2 kommentarer:

  1. juste glömde ju betala för kortet den här veckan! har inga kontanter fortfarande, men ses vi på lovet lovar jag att ha med mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt michan! Ingen annan har betalat än heller men det vore bra snart. :) kram!

      Radera