måndag 27 februari 2012

Dagens

Först läkarn, elevrådsmöte och sen skola. Slutade vid två och kände att någon behövdes göras så har storstädat hela lägenheten och även omorganiserat garderoberna så har nu tre fulla garderober på väg in på fjärde :) Skruvat ihop rangliga stolar och tog sen en promenad ner till bhallen och gick runt där as länge för jag visste inte vad jag var sugen på. Blev lite kebabkött så mumsat på det tsm med ris mums :). Hittade även en väska som jag funderar på att börja använda men vet inte riktigt om jag vågar haha. Drog även ihop lite "pärlor"  med ljus för jag fick lite tråkigt, sånt som händer ibland haha. Ska även göra om i lägenheten lite snart och köra på ett all-africa-tema i lägenheten - mest i vardagsrummet då då men det är sånt som märks med tiden. :)

Nu: SÖMN
Imorgon 08.00: Likabehandlingsmöte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar