torsdag 16 februari 2012

Nyttigt!

Måste skryta och säga att jag känner mig riktigt nyttig idag. Började med att äta två toast till frukost vilket ledde till en extremt seg skoldag av trötthet MEN SEN! När jag kom hem blev det att städa undan lite och sen börja med maten så det blev ost och skinkpaj med gurka och morot bredvid och sedan bar det av till gymmet där jag blev överlycklig då det känns som om jag kan öka mina vikter litegrann! :) Senare nu några timmar efteråt så har jag precis gjort mig en wok med nudlar som jag slängde i lite minimajs(kärlek<3), broccoli, vitkål och morötter i :) MUMS. Ska avnjuta ett avsnitt av "Once upon a time" nu, ingen bra serie egentligen men ändå sevärd :) Lär väl också märka hur mycket man har missat nu...


2 kommentarer:

  1. Jag följer också Once upon a Time, tycker dock att den är jättebra :P

    Ska lägga upp receptet på mina cupcakes ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är ju bra men kan bli lite surrealistiskt, jag vet att den inte ska vara det men den känns lite utdragen på händelserna fast ja, ändå bra!

      Åh vad bra! :)

      Radera