måndag 20 februari 2012

Hamburgare och London

Sitter i lämneå och är allmänt osocial, hittade ingen pulka här men kan nog få mamsen och dem köpa en om det skulle vara så :). Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis för förra gången blev det så gott så jag ville ha det igen hihi. Emil kommer hit också så tar mig till Finspång sen. Ska även sälja honom en soffa annars blir de blocket på den då jag måste tjäna ihop pengar om jag ska till London i höst. En från EF skulle ringa idag och så skulle jag boka min plats men hon hörde aldrig av sig... sad face. Hoppas hon ringer imorgon annars får jag väl ringa dem senare på dagen. (Det är inte säkert jag ska dit!) Men jag har funderat starkt på det så får se hur det blir.

Imorgon blir det nog filmning för projektet - verkligen dags att sätta igång nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar