fredag 20 januari 2012

Tider och kaninöron

Sitter och tråkar hemma hos Emil för han är tråkig och ska plocka upp nån jäkla mörtstuga i näfssjön.. så roligt var det. Dagen har ändå på något sätt varit delvis händelsefull:

*Jennie berättade att hon hade citerat mig i ett block då jag sagt: "Jennie gå och jucka mot väggen" lite roligt det där men men...

*Gösta skällde ut Stefan på rättskunskapslektion vilket var rätt roligt ändå...

*"Snygga" bilder på Göran hade satts upp på skolan och det visade sig att han hade haft den som profilbild på facebook. Han får skylla sig själv men ändå rätt onödigt tycker jag...Roligt ändå hehe :)
 ( http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=238065256121&set=a.436781721121.215355.546566121&type=1&theater)

*Gick till Gösta och bad om ny klocka så Jennie, jag och Elin vandrade ner till klockaffären och köpte en ny.

*Jennie skrev i spekonomigruppen att de råkat slå sönder den nya klockan. Jag hoppas hon skojar.

*Mitt cykellås fryser så fort det står ute och nyckeln fastnar hela tiden så blir att köpa ett nytt eller en tändare...

Stort sett min dag i helhet och ska även skjutsa min bror kl.04.00 inatt på jättehal väg. Great!
En gammal bild på mig får avsluta inlägget, tjohej! :)

Lugg igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar