måndag 30 januari 2012

Keep your face to the sunshine and you wont see the shadows

Söt sovande hund!
Känner mig lite som hunden just nu och har varit extremt trött hela dagen med huvudvärk/migrän som inte går bort oavsett vad man provar. Känner mig otroligt stressad samtidigt som jag inte gör något? Kanske är det stressen över att inte göra något och faktiskt inse hur mycket det är att göra? Skulle vara skönt att flytta tillbaka till päronen ett tag och slippa ta hand om en till i hushållet och bara få ta hand om sig själv, är det så himla mycket begärt? Börjar väl komma in i en period igen då man till slut inser att oavsett hur mycket man sover så är man ändå alltid... trött och utmattad? Du ställer dig i duschen och inser sedan att du är alldeles för trött att ens orka duscha... Svårt att förklara för den som själv inte varit med om det men hoppas ni förstår. Borde skita i hur trött jag är och ta tag i mitt liv. Får bli imorgon för nu ska jag sova! Godnatt!

Ber även om ursäkt för jag vet att jag har betett mig illa på sistone så jag ber om ursäkt till de jag möjligtvis sårat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar