fredag 18 maj 2012

Fredagskväll med hälsan i behåll?

Skriver nu på Idrott och Hälsa A uppsatsen om att må bra, din träning och vad du kunde göra annorlunda... Det är bara synd att det är sååååå mycket som man kan göra annorlunda så undrar lite om jag kommer få behålla det betyget hon sagt efter jag lämnat i den här... Pluggningen har mer eller mindre försvunnit och jag som sa att jag skulle sitta torsdag-fredag och bara plugga men det sket sig. Pluggar ju nu iaf?

Ska packa lite ikväll efter jag är färdig med uppsatsen och kollat på Vampire Diaries för imorgon bär det av mot Lidköping och fira mina kusiner och moster. Ska ha med mig en dator ner dit och ta en paus då och då och gå och plugga för det är så himla otroligt jätte mycket jag måste göra till skolan. Sug.

Mitt 50:e inlägg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar