tisdag 8 maj 2012

Flytt, vardag och livet.

Känsn som om bloggen blivit lidande ett tag - ett bra tag. Uppdaterar inte som jag borde och den har helt enkelt hamnat efter. Valborg var okej, var inte på festhumör och drog nog ner stämningen mer än upp. 1 Maj var vi på Godegårds marknad med pappsen, Agnes och Kalle. Saknar faktiskt att spendera tid med min far eftersom det blir så lite i veckorna, eller ja, nästan inget alls. Saknar att bo hemma men skönt att bo själv. Har skrivit kontrakt på en lägenhet så jag och Emil ska flytta ihop i Augusti! Känns pirrigt och härligt men samtidigt skrämmande - på ett bra sätt självklart. Vill nog egentligen inte bli vuxen men sånt är livet ibland.

Skolan är snart slut, har mer än vanligt att göra och så svårt att både finna tid och ork. Känns som om man inte gör någonting men samtidigt är helt utmattad? Bad Amanda och Linn om att hålla i ett årsboksmöte, behöver en paus. Men inte långt kvar nu,, känns som om man vill sova hela tiden men det är nu det är dags att vaken. Ska göra en idrottsrapport om vår kost, motion och livskvalité och minns knappt vad jag åt igår så det kommer nog inte gå något vidare, speciellt inte om man ska kolla på två veckor då man knappt hunnit äta och "speciella" tillfällen dykt upp. Så får se om jag får behålla mitt svaga VG om jag skriver att jag ätit mackor till lunch och pizza/chips på kvällen. Blir nog bra det här...


FÅr avsluta med den här bilden efter ett tråkigt inlägg så ni får lite att skratta åt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar