fredag 1 februari 2013

Hänt sen sist

Har blivit tillsagd att  blogga mer så även om jag inte har något att skriva om så sker de väl ändå... Det här har hänt sen sist:

-Skaffat gymkort, har/ska träna 2ggr i veckan nu.
- Vikariat på 3 månader på Hårstorps hemtjänst! (Halvtid men ändå schema så att man kan planera, skönt!)
- Har gjort mig en lista på saker som jag vill uppnå iår med mig själv ex:
* Ta en 15 minuters paus varje dag till egen tid.
* Att glädjas att något litet varje dag.
* Lägg undan minst ---- på sparkontot varje månad.
* Träna minst 3 gånger i veckan.
Det är fler både enkla och tuffare saker som jag måste jobba med i mitt liv som till slut kommer bidra till en härligare liv. Kan verkligen rekommendera "En-uppnå" lista! Dock inte sätta upp något alldeles för stort utan sätta upp mindre mål så man kan pricka av lite saker och lägga till nya.

Får försöka uppdatera oftare! PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar