tisdag 9 oktober 2012

Höst(o)turen

Min födelsedag börjar närma sig och jag är faktiskt förvånad, jag har inte haft så mycket otur som jag brukar ha! För er som inte varit med tidigare år så från i mitten av september ungefär börjar min otur, den brukar hålla i sig ungefär tills jag fyller. Men nu i år har det inte varit så farligt, sträckte en muskel i armen och gått in i lite saker, inget stort! Förhoppningsvis i år och kommande år så kanske min höstotur slutar :D. I vanliga fall brukar jag nästan ge upp och bara acceptera att jag skadar mig och dåliga saker händer men i år har tanken aldrig slagit mig och är otroligt nöjd! Men kanske blir det något ännu större... bara vänta och se och jag håller tummarna.

Här har ni en låt som lyser upp vilken tråkig höstdag som helst:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Kenya+Remix/

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar