måndag 23 juli 2012

work work work

Har haft tre ledigt nu och har packat lite, skrivit in mig på arbetsförmedlingen och bokat tid hos tandläkaren för min dumma jäkla visdomstand. Suger att det inte är gratis längre...

Är hos min bror nu och ska packa ihop det mesta nu, Jesper (som har den nya lägenheten) har inte svarat och får lite panik för vi måste ju vara ute den sista men vet inte om vi har fått lägenheten än då.

I helgen var jag servitris på Tinas mammas bröllop, jätte fint var det! Jobbar imorgon med och sen är jag ledig onsdag igen. Känns skönt att vara ledig så här mycket så man faktiskt hinner med något men att umgås med någon är nästan uteslutet nu innan flytten då det är så mycket att göra, förlåt mina vänner...Brukar kunna erkänna att jag är osocial men nu är det extremt... Ska i alla fall på fredag till Alex som fyller år och då blir det mys och utgång - ser fram emot det! 

Planerar att ha någon inflyttningsfest när vi kommit in oss lite, kanske andra-tredje veckan i augusti, Tänkte bjuda in lite på facebook men får se när det blir. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar