söndag 22 april 2012

Mon Salon

Igår var familjen på besök och de tog med sig mina Afrika saker från Lämneå så nu har jag nya gardiner och satt upp både tavlor och masker, lite kuddar fick det bli med, inte alla saker upp men nu ser det ut som om någon faktiskt bor här. HÄRLIGT!

Tanken var först att vi i familjen skulle ha en knytis för att de inte varit här på ett tag men pappa fyllde år i fredags så vi kuppade och överraskade honom med en tårta och fika, tro mig han blev överraskad. Älskar när man lyckas överraska någon och när man lyckas arrangera något litet evenemang. 

För övrigt har jag ställt in London och ska jobba som faen i Sverige i 1-1,5år och sen resa. Malin jag hoppades du var seriös om att vi skulle resa runt om inte så söker jag ressällskap! 

På tisdag ska jag och Emil på visning av tre lägenheter så troligtvis till Augusti så ska vi flytta in om någon passar. Glad tjej! Tyvärr kommer jag ju inte köpa så mycket saker till lägenheten jag har nu dock eftersom det känns lite onödigt då jag ändå ska flytta snart. Planen är i alla fall att efter skolan tagit slut så ska jag flytta in i Emils lägenhet och sen till Augusti i vår egen, mys! 

Bilderna är tagna med mobilen så ursäkta dålig kvalité. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar